Dołącz do nas

Praktyczna stomatologia

Autor Szumski Marcin

Nazwa – magia w zarządzaniu gabinetem. Osiem wskazówek, jak stworzyć dobrą nazwę

Dobra nazwa nie tylko utkwi w pamięci pacjentów, ale będzie miała walory marketingowe, by z czasem nabrać również wartości rynkowej. Jeśli jest unikatowa, może zostać zastrzeżona w urzędzie patentowym jako znak. Wówczas gabinet będzie jej jedynym właścicielem i zgodnie z prawem będzie mógł używać symbolu ®.

1. UNIKATOWA NAZWA

Nazwa nie może być przypadkowa. Nie powinna być kopiowana w oparciu o istniejące nazwy podobnych placówek medycznych w innych regionach kraju lub świata. Idealnym narzędziem do wstępnej weryfikacji, czy dana nazwa jest już używana, jest wyszukiwarka internetowa, np. Google.

2. WYMOWA I ZAPIS

Nazwa powinna być względnie łatwa do zapamiętania i zapisania. Stosowanie anglojęzycznych składowych może być trudne do zaakceptowania w niektórych regionach kraju (raczej w mniejszych miejscowościach, gdzie znajomość języków obcych jest niższa). Nazwa powinna być prosta w wymowi...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 72% treści

Podstawowy

Uśmiechnięty lekarz – szarlatan czy profesjonalista?

Wiele gabinetów lekarskich, przede wszystkim stomatologicznych, działa w Polsce pod hasłem uśmiechu i przyjaznego nastawienia. Wciąż wielu pacjentów odczytuje to bardziej jako chwyt reklamowy niż szczerą postawę.
Podstawowy

Leki znieczulające miejscowo stosowane w stomatologii

Leki znieczulające miejscowo są szeroko stosowane w medycynie i stanowią podstawę działań inwazyjnych. Są też od wielu lat używane w stomatologii.