Dołącz do nas

Praktyczna stomatologia

Autor Szumski Marcin

Lekarskie www: nic nie jest za darmo. Dwanaście wskazówek, bez których gabinet nie funkcjonuje w sieci

1. LOGO NA STRONIE WWW

Logo powinno być czytelne i widoczne na wszystkich urządzeniach, na których będzie wyświetlana strona internetowa, niezależnie od tego, czy będzie to telewizor, monitor, tablet czy smartfon. Co więcej, wskazane jest, aby kliknięcie na logo kierowało zawsze na stronę główną. Najlepiej, aby znajdowało się po lewej stronie na górze lub na górze, na środku w przypadku smartfonów.

2. NAZWA

Jeśli nazwa nie jest zbyt rozpoznawalna, konieczne jest dodanie do logo tzw. tagline, np. stomatologia rodzinna, którego brzmienie świadczy o zakresie usług realizowanych przez placówkę medyczną.

3. KOLORY

Kolorystyka, a szczególnie nazwa nie powinny być powielane. Pozwoli to w naturalny sposób pozycjonować gabinet medyczny w internecie. Należy pamiętać, że kolory w internecie wyglądają inaczej niż na materiałach drukowanych i gadżetach. Nasze logo może zaskoczyć.

4. STRON...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 75% treści

Podstawowy

Diagnostyka i leczenie zatok szczękowych w aspekcie leczenia implantologicznego

Zatoki przynosowe w pewnym sensie stanowią przedłużenie jam nosa. Największe objętościowo są zatoki szczękowe znajdujące się po obu stronach nosa
Podstawowy

Uśmiechnięty lekarz – szarlatan czy profesjonalista?

Wiele gabinetów lekarskich, przede wszystkim stomatologicznych, działa w Polsce pod hasłem uśmiechu i przyjaznego nastawienia. Wciąż wielu pacjentów odczytuje to bardziej jako chwyt reklamowy niż szczerą postawę.