Zapewnij sobie pełny grafik przed otwarciem gabinetu stomatologicznego!

PRACTISE & CASES

Planujesz otwarcie własnego gabinetu stomatologicznego? Nie wiesz, jakie działania marketingowe wdrożyć, by przyciągnąć pacjentów? Przygotowaliśmy listę najważniejszych aspektów z perspektywy marketingowej, o które musisz zadbać jeszcze przed otwarciem gabinetu. Sprawdź, co zrobić, by już na starcie działalności zapełnić kalendarz pacjentami.

Nazwa musi odzwierciedlać Twoją misję

Wydaje się, że nazwa to dość trywialna sprawa. Często zdarza się jednak, że placówki, które oferują świetne usługi i mają wykwalifikowaną kadrę, posiadają również generyczną nazwę. 
W przypadku stomatologii najczęściej jest to Denta Med lub Dental Med, co nie jest dobrym rozwiązaniem, jeśli chcesz się wyróżnić. Dlatego też musisz się zastanowić, co jest Twoją motywacją do otwarcia gabinetu. Określ swoją misję i na jej podstawie stwórz nazwę.
Kolejnym aspektem, który powinieneś wziąć pod uwagę, jest to, czy chcesz budować swoją rozpoznawalność, bazując na własnym nazwisku, czy jako firma niezależna od Twojej marki osobistej. Często lekarze dążą do tego, by stworzyć miejsce pracy dla siebie. Ma to swoje plusy, jeśli ktoś ma zbudowaną pozycję na rynku lokalnym i jest rozpoznawany przez pacjentów. Łatwiej będzie mu wtedy wystartować z nowym gabinetem, jeśli będzie on sygnowany jego nazwiskiem. Bywa to jednak probl...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Roczną prenumeratę 4 wydań Forum Stomatologii Praktycznej
  • Nielimitowany dostęp do całego archiwum czasopisma
  • ...i wiele więcej!

Przypisy