Dołącz do czytelników
Brak wyników

A w Krakowie…
11 tys. gości odwiedziło KRAKDENT®

artykuły | 5 maja 2013 | NR 14
0 18

Nie ma chyba w Polsce stomatologa, który nie słyszałby o KRAKDENCIE. Mnóstwo branżowych nowości, rewolucyjnych produktów i innowacyjnych usług, niezwykle bogaty program naukowy obejmujący szkolenia i kursy medyczne oraz ceniona w środowisku stomatologów Międzynarodowa Konferencja Dental Spaghetti. Blisko 300 wystawców z całego świata oraz 11 108 zwiedzających. Tak w skrócie można podsumować 21. edycję Międzynarodowych Targów Stomatologicznych KRAKDENT, które od wielu lat postrzegane są jako najważniejsze branżowe wydarzenie pierwszego półrocza w Polsce.

POLECAMY

Na tej imponującej imprezie nie zabrakło także „Forum Stomatologii Praktycznej”. Nasze stoisko było tłumnie odwiedzane. Jak zwykle przy takich okazjach nie brakowało sugestii nowych tematów, spotkań z autorami czy mniej lub bardziej przychylnych ocen czasopisma. Za wszystkie komentarze, miłe słowa i sugestie bardzo dziękujemy. W najbliższej przyszłości postaramy się, żeby Państwa życzenia co do tematów zostały spełnione i to z nawiązką! Co do samych Targów, to zimowa aura nie zniechęciła zwiedzających. 
 
– Przyjeżdżam do Krakowa przede wszystkim po to, by dowiedzieć się, co nowego w branży oraz by zrobić zakupy. Niezwykle ważna jest dla mnie możliwość bezpośredniego zapoznania się z danym produktem. Nie jest to tylko sprzedaż katalogowa. Można usiąść przed mikroskopem, skorzystać z narzędzi, a nawet popracować na fantomach – mówiła Dominika Nowak-Polak, zwiedzająca z Chełma Śląskiego. 

KRAKDENT zawsze otwiera każdy rok branży. Dlatego też spragnieni nowości lekarze w dużej liczbie odwiedzili wystawę, by poznać światowe trendy prezentowane na stoiskach. 
– Obserwuję rynek już od ponad dekady i widzę, że następuje zmiana mentalna polskich stomatologów. Są ogromnie ciekawi nowości, łakną informacji, poszukują nowych produktów. Targi są dla nas nie tylko platformą handlową, ale również platformą wymiany doświadczeń – mówił Adam Wysokiński, wiceprezes zarządu A.B. Berren Handlowy. 

Lekarze szukają nowości, ale też szukają możliwości konfrontacji doświadczeń. Temu służą też targi – chętnie prowadzone są tu nieformalne rozmowy przeplatane kawą i lunchem. Wymiany poglądów dotyczą nowych technik i metod leczenia w gabinecie, opinii o nowych narzędziach i materiałach – które się lepiej sprawdzają, które są najskuteczniejsze, które najtańsze, a które w żadnym wypadku nie nadają się do pracy. 

Oczywiście KRAKDENT 2013 obfitował w różnego rodzaju biznesowe spotkania, rozmowy o kontraktach większych lub mniejszych. 
    

Medale KRAKDENTU® 2013

W trakcie Targów KRAKDENT® rozstrzygnięto Konkurs o Medal Najwyższej Jakości. Każdego roku o prestiżowe wyróżnienie walczy kilkanaście polskich i zagranicznych firm. Medale przyznawane przez autorytety branży stomatologicznej są potwierdzeniem wysokiej jakości produktów. W tym roku medale przyznano w 5 kategoriach:

1. Sprzęt, aparatura diagnostyczno-zabiegowa oraz instrumentarium stomatologiczne
zgłaszający: OPTIDENT – Małgorzata Foubert, Dariusz Stój – Spółka Jawna
producent: CARESTREAM DENTAL, Niemcy
produkt: PANTOMOGRAF CYFROWY CS 8100

2. Materiały stomatologiczne i kliniczne 
zgłaszający: HOL-DENTAL DEPOT Urszula Chudak 
producent: SHOFU INC., Japonia
produkt: BEAUTIFIL FLOW PLUS

3. Materiały używane (lub stosowane) w pracowniach i laboratoriach techniki dentystycznej
zgłaszający: Roko s.c. M. Rokosa, A. Rokosa 
producent: Roko s.c. M. Rokosa, A. Rokosa
produkt: ACRON – MATERIAŁ TERMOPLASTYCZNY NA PŁYTY PROTEZ

4. Materiały pomocnicze, profilaktyka
zgłaszający: PHYTOPHARM KLĘKA S.A. 
producent: PHYTOPHARM KLĘKA S.A.
produkt: DENTOFRESH JUNIOR

zgłaszający: SMP – SYSTEMY MEDYCZNE PRZYSZŁOŚCI 
producent: DENTAL REVOLUTION SAS, Francja
produkt: OOBRUSH – elektryczna szczoteczka do zębów 

5. Inne
zgłaszający: MEDIAFLOR Agnieszka Florczak-Skwierczyńska
producent: MEDIAFLOR Agnieszka Florczak-Skwierczyńska
produkt: NAGRODY DLA DZIELNEGO PACJENTA


W Konkursie na Najładniejsze Stoisko Targowe zostały nagrodzone firmy:
miejsce: Kol-Dental Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.
miejsce: GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Sp. z o.o.
miejsce: OMS Polska Ltd. Sp. z o.o.


Bogaty program towarzyszący

Lekar...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Roczną prenumeratę dwumiesięcznika Forum Stomatologii Praktycznej
  • Nielimitowany dostęp do całego archiwum czasopisma
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy